-
In welke prijscategorie val ik?
USC kent drie categorieën leden met daaraan gekoppelde tarieven. Bekijk de uitgebreide categorie-indeling.
-
Kan ik als niet-student ook bij USC sporten?
Ja natuurlijk. Gezellig! Je moet wel minimaal 16 zijn.
-
Ik ben geen lid, is er een proefabonnement?
Ja, dat is er. Voor €10,- kun je 3 keer bij ons trainen. Bekijk het proefabonnement.
-
Verkopen jullie ook maandabonnementen?
Het Flexabonnement is een maandelijks opzegbaar abonnement. Als je dit abonnement vóór het einde van de maand stopzet, wordt er in de nieuwe maand niet meer geïncasseerd. Doe je niets, dan loopt je Flexabonnement gewoon door en incasseren we rond de 2e van de nieuwe maand.
-
Ik ben lid van USC. Kan ik iemand meenemen om kennis te maken met USC?
Ja dat kan. Hij/zij kan voor €10,- een proefabonnement aanschaffen, zolang hij/zij nog niet eerder lid is geweest van USC of al gebruik heeft gemaakt van een proefabonnement.
-
Ik heb een cursus gekocht, maar kan toch niet deelnemen. Kan ik de cursus afzeggen en het cursusgeld terug krijgen?
Bij annulering tot twee weken voor aanvang van een cursus ontvang je het volledige bedrag terug. Ook in geval van blessure of langdurige ziekte wordt cursusgeld gerestitueerd. Dit moet je wel aan kunnen tonen door middel van een officieel bewijs.
-
Kan ik een proefles volgen van een cursus?
Nee, dit is niet mogelijk.
-
Ik wil inloggen op Mijn USC, maar heb geen wachtwoord.
Als je lid bent van USC, dan heb je automatisch een USC-account. Weet je je wachtwoord niet? Stel je wachtwoord opnieuw in door in Mijn USC op ‘Je wachtwoord vergeten?’ te klikken.
-
Ik ben lid, maar mijn emailadres wordt niet herkend als ik inlog op Mijn USC. Wat moet ik doen?
-
Ik kan geen reservering maken. Wat moet ik doen?
-
Ik heb een online aankoop gedaan maar geen bevestiging ontvangen. Sta ik wel ingeschreven?
Als je geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met usc@uscsport.nl.
-
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Dat is afhankelijk van je abonnement. Een Flex-abonnement (maandelijks opzegbaar) of een Jaarabonnement (na een jaar maandelijks opzegbaar) zeg je heel makkelijk op via de ‘stopknop’ in Mijn USC, of door te mailen naar usc@uscsport.nl. De stopknop kun je vinden in je profiel in de ‘Mijn USC’-omgeving, onder ‘Mijn aankopen’. Let op: de stopknop is alleen te gebruiken bij een incasso-abonnement.
Seizoensabonnementen met een vaste einddatum en cursussen zijn niet tussendoor opzegbaar. Check alle info over het opzeggen van abonnementen in onze aanvullende algemene voorwaarden.
-
Vanaf wanneer is mijn abonnement maandelijks opzegbaar?
Heb je een doorlopend jaarabonnement? Dan wordt je abonnement na 11 maanden, gerekend vanaf de startdatum, maandelijks opzegbaar.
Wil je precies weten wanneer dat is? Check het in je account op Mijn USC. In je profiel onder “Mijn aankopen” vind je bovenaan jouw actieve abonnement.
-
Kan ik mijn abonnement bevriezen of beëindigen als ik ziek of geblesseerd ben?
-
Kan ik mijn abonnement tijdelijk stopzetten als ik op vakantie ga?
Bij de meeste abonnementen is dit niet mogelijk. Wil je een flexibel abonnement dat maandelijks opzegbaar is? Ga dan voor een Flex-abonnement.
-
Kan ik mijn abonnement bevriezen als ik voor studie/stage naar het buitenland ga?
Bij de meeste abonnementen is dit niet mogelijk. Wil je een flexibel abonnement dat maandelijks opzegbaar is? Ga dan voor een Flex-abonnement.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er bij USC?
Er kan momenteel betaald worden met Visa, Mastercard, Maestro en IDEAL. Het is niet mogelijk om aan de balies met contant geld te betalen.
-
Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen wanneer ik ga verhuizen?
-
Ik heb een klacht, hoe dien ik die in?
-
Mijn vraag staat er niet tussen, waar kan ik terecht?